Cuba memuhasabah diri akan setiap peristiwa yang terjadi

November 30, 2006

Bile ler nak dpat keje lain

Buat kesekian kalinyer aku dah naik bosan tgk jobstreet, application aku sume "in the process ataupun under consideration"..aahh bosan...mcm dah penat x larat nak layan jobstreet dah..taun depan dah tua sangat nak carik keje baru..
kekadang aku rasa nak dok umah jer..jadi surirumah tp aku x sanggup. Selain dari bosan aku takut jadi pendera lak..sbb anak2 aku tu macam gasing..kalu aku ilang sabar nanti sume aku kerjakan...nak berniaga?..nak niaga ape. Ju kata aku bole niaga makan sbb masakan aku not bad..tp aku x berani la..aku macam sedap lagi dpt makan gaji...tp kalau gaji macam nak x nak kasi jer x de maknernyer...pening fening...nak byar utang credit card lagi...nak berpoya2 lagi...ish..mana nak dpt duit lebih ni...

No comments: