Cuba memuhasabah diri akan setiap peristiwa yang terjadi

November 30, 2006

Seronoknyer chatting

kalu x der keje pastu pakai kompute kat opis x yah bayar mmg la seronok..pastu layan dorang ni kadang2 ralit..maklumler aku tgh x der keje sekarang,bekalan novel lak dah abis nak baca aku pun try2 la chatting. ramai bebudak umur 20 an jer kat chatting tu..x kisahla. Janji aku ada teman nak sembang..sembang bodoh2 pun x per..kalau x pun gossip..best..
aku belaku jujur jer dgn chatters sbb aku mmg dah kawin ada anak tp bukan nak menggatal..sekadar mengisi keboringan untuk tempoh lapan jam tu..kengkwan sumer bz nak buat ketupat pun kekadang x sempat..

sembang dgn budak2 ni best jugak sbb kebanyakan baru keje..x der pengalaman..Aku pun suke bercerite dgn dorang tentang pengalaman aku yang lalu..dan pengalaman sedih aku terpaksa tinggalkan keje yg aku suka dan sayang atas nama Harga Diri..

Tapi kekadang adik2 chatters ni sibuk. Maklumler ada yang keje kat gomen, ada yang bisnes sendiri jd ada masa2 tertentu je bole borak.

Nak borak dgn kawan opis...huh bosan ada..somehow aku x suke orang hipokrit dan cakap belit2. Bagi aku kalu kita jujur kita akan cakap yg benar sahaja..dan kejujuran itu terpancar dari sinar hati dan muka sesorang. Macam kalau kita sembahyang..pasti ada nur kat muka kita.

Aku nak cite psal satu chatter yg aku kenal. Umur dia di awal 30an..aku x pasti dia bohong ke pasal diri dia..kalau dia bohong dia bohong la aku..dia kata bini dia lari ikut jantan lain ada sugar daddy..maklumlah minah gro..aku antara percaya dgn tak. Mamat ni pun asyik ayat aku mintak no tel..aku stakat ni maintain..mana bole bg..takut dengar suara aku yang romantik ni kang tergoda harus..aku dah terjebak sekali so aku x nak terjebak lagi...Ampun..ajak aku kuar minum..apa raa..aku ni bini orang daa. x ssuai langsung...

Dia ada bg aku gambar dia..aku?..ohh sudah tentu tidak...apa barang..aku pun bgi gambar anak2 aku..aku ckp tgk muke anak aku yg lelaki tu..mcm muka aku...

Heh hee..tidak sekali2...aku dah serik dgn cinta terlarang nih..Nanti kalu aku ada masa aku cerite la perihal cinter terlarang tu yerk..tp skarang wa sudah taubat...

aku dah penat menaip ler...nanti aku sambung lagi